“Mensen vergeten wat je ze vertelde, mensen vergeten wat je deed, maar mensen vergeten nooit hoe je ze liet voelen”
Deze training is voor vrijwilligers die actief zijn in een functie waarbij je bezoekers en gasten ontvangt.
Voor gastheren of gastvrouwen, kantine- en baliemedewerkers of voor vrijwilligers die groepen mensen tijdens een evenement ontvangen.
Tijdens de training staat de gastvrije houding van de medewerker centraal. Er wordt aandacht besteed aan de manier waarop wordt gewerkt en samengewerkt, aan basisvaardigheden gastenontvangst en feedback geven. We gaan aan de slag met hoe je je voelt en gedraagt in je functie. Denk aan inlevingsvermogen, taalgebruik, samenwerken, servicegerichtheid en luisteren. Uitwisselen van ervaringen met mede-vrijwilligers van verschillende organisaties staat hierbij centraal.
De training wordt verzorgt door Jeanet Heinen, werkzaam voor IK-advisering. Zij gaat samen met de deelnemers aan de slag met:
- houding en gedrag en verschillen tussen mensen;
- samenwerken / werkwijze / werkomgeving;
- gastvrijheid / servicegerichtheid;
- benadering van de gast (hoe kom ik over);
- hoe kom ik over bij de interne collega’s.
Dit evenement zit helaas vol
Bekijk de rest van ons aanbod om te kijken of er nog een passende workshop of cursus voor u tussen zit.